7 februari 2013

Arobics? Nej tack!

Ikväll var jag på mitt första arobicspass någonsin. Hade bokat passet som heter bas. Men då bokningen inte hade funkat så bokade Medley in mig på de arobicspasset som fanns kvar. Det var styrka.
Bas är på 45min och är grunderna.
Styrka är på 70min och svåraste nivån.

Efter 45min gick jag därifrån, då de skulle öka svårigheten. Gick till gymmet och stod på nån trampmaskin medan Sverige gick i mål på skidskytte stafetten.

Nästa gång blir det vattengympa. Där behöver man inte lika mkt taktkänsla.
Aldrig mer arobics iallafall.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Prova spinning eller bodypump. Rekommenderas.

Jesper sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Lisa sa...

Jag är helt på din linje där, arobics är ingen hit.
Spinning däremot, det rekommenderar jag varmt!
(speciellt när man inte gillar koordination. :P)