20 februari 2013

tack M.

blir inget jobb i helgen.
Märta var så snäll och gav mig en förkylning.
Så vilar upp mig i helgen och på måndag ska jag fara till Ingelstad och planera in lite jobb framöver.
Har fått svar att jag får jobba där i sommar nu och hon ska kolla upp schema osv.
Jag vill så gärna jobba där till hösten också...

Som sagt har en förkylning men tänker ta mig på vattenträning ikväll ändå. Bara en vecka kvar till stafettvasan så behöver all träning jag kan få. Har börjat fundera på vad Märta behöver ha med sig för kläder och verkar som det går ut 2-3 ombyten om dagen. Tur man kan handtvätta om det behövs.

VILL HA VÅR, klänningar, grilla på balkongen, låga skor och solsken.

1 kommentar:

Elisabeth sa...

Nu fattar jag vad du menade i sms:et, hade faktiskt inte suttit vid datorn på några dar ;P