20 november 2009

helgen är kommen

Idag är det fredag och helgen har nyss börjat.
Har skickat in veckans uppgift till läraren och planerat läsningen till sista uppgiften.

Ikväll är jag chaufför till Jesper som ska spela lazerdome med Jocke och killarna medan jag och Bettan ska till Ullis och umgås.

Imorgon far vi till Västergissjö och lagar till middag, Jespers super goda köttfärssås. Och på söndag bjuder Karin på sista gemensamma middagen innan Joakim far till Afganistan nästa veckan.

Sedan åker volvon upp till Umeå igen, denna gång tror jag syster Maria ska följa med och Kent förstås :D

nej nu ska det duschas och rena kläder ska tas fram och mjukisarna ska bort och jeansen fram :)
Oj höll på att glömma, idag har jag gjort smycken, vissa är jag riktigt nöjd med.
Nästa helg är det julmarknad och vill verkligen sälja några, iaf en...

Inga kommentarer: