23 november 2009

Helgen som varit

har varit inte så händelserik men rolig ändå.
Var i fredags chaufför till Jesper, endast honom trodde jag, fel av mig...
Eftersom de skulle leka och sedan äta så hämtade jag upp Bettan och vi begav oss till Ullis.
Lämade Ullis vid halv två tiden, efter en film, ett program, 3 l vatten, tusen kakor (kändes det som) och ett fler tal skrattattacker.
Jesper sade att de stod utanför Statt, hittade dom på Busstationen, DOM... jocke och tobias var med också, och de ville på Max. Där Tobias stod i 30 min diskuterade med personalen att han fått fel mat när han i självaverket beställt fel.
Körde sedan hem Jocke, Tobias, Jens och Anders? och en pojkvän som inte mådde bra.

varken på kvällen eller dagen innan då han spydde samalaget två gånger.
Men han ville hämta Åke och Karin i Gideå så jag fick sova vidare.
Lördagen var lugn med underbara skidor på tv, Heja Kalla och Haag..

Söndagen fortsatte med skidor och svenska framgångar. damerna vann och herrarna gjorde en stor upphämtning, go Hellner.
Middag men tjocka släkten hos Strömbergs och sedan en regning och pratig bilresa med Maria upp till Umeå.

Inga kommentarer: