12 november 2009

livsåskådning, religion och Agda

Hej hopp.
Sitter framför datorn dag in och dag ut och skriver på veckans arbete.
Adga 92 år vill inte äta, vad gör man?

Idag började dagen med en dusch och jag inser att jag måste klippa mig innan julen, usch, ogillar det starkt. Vet inte hur jag vill klippa mig men vill inte betala 400kr för att de ska klippa en centimeter. Jag får fundera lite till.
Någon som har tips?

Sedan satte jag mig framför Agda och Religions etniska skillnader och livsåskådningens grundläggande begrepp.

Nu vid klockan ett gjorde jag mig en smootie. Hallon med mjölk och oerhört lite honung i marias mixer, super gott. Bären var lite frysna så det var som en sorbé men blev smootie nu när de är mjölkigare :D

Vinterna har börjat visa sig i Umeå, -1 grader idag med halka och lite snö.

Inga kommentarer: