27 november 2009

Hem igen.

Denna vecka har varit som vanligt,
jag har gått hemma och busat med Kent och plockat upp efter Björn och skrivit veckan uppgift.

Igår skickade jag in denna veckas för den var klar och kände att jag kanske inte kommer att sitta vid datorn i helgen då det är Julmarknad på Treklövern och jag ska jobba hela söndagen .D
Jag vet, de ringde i veckan och självklart så tackade jag ja inom en sekund. Överlycklig....

Idag hoppar jag och Maria med Kent upp på bussen och reser hem, hem till mor och far och Sonja som kommit hem för Winnerbäcks skull (kanske Jens skull också, vem vet).

  • Kent ikväll
  • Julmarknad imorgon
  • Jobba på söndag 0730:1730
  • Plugga Medicinsk grundkurs
  • och inför Etik och Livsfrågor Examinationen

SAKNAR SOLEN.......

Just ja, höll på att glömma, igår var jag ute och sprang i en halv timme, hade Kent med mig så blev bara en halv timme, men det kändes bra men även i knä men det går nog över efter några gånger till.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis på Astriddagen önskar moster (fredag 27/11).//Kerstin

Sofia sa...

Tack så mycket, du är den första som kommer ihåg :D

Anonym sa...

Låter jättebra fortsätta men bara om den är bra, känns kanske/Maggan