8 december 2009

Väl Godkänt :D

ja nu var det ett tag sedan jag skrev och mycket har hänt..
Eller mest inget har hänt.

Jag fick VG på Etik och Livsfrågor och sliter nu med Medicinsk grundkurs, väldigt intressant kurs.
Har inhandlat alla julklappar och födelsepresenter (januaribarnens) så behöver inte shoppa något förän februari.
Sökt jobb på Björkhem, mest för att, vill gärna jobba där men är realistisk..
Ska jobba 16-21 på Julafton, så missar middagen hos Jesper men får äta ifatt mig på kvällen.

Mer då?
Har snart tömt mina saker ifrån lägenheten i Umeå, i helgen blir sista lasset tror jag.
På torsdag är det julbord hos Lovisa.
På fredag är det Maskinarafton och jag följer med min maskinare.
På måndag är det Julfika hos Emelie och jag måste verkligen komma ihåg att baka till det.

Julmarknaden gick väldigt bra, sålde smycken för 100kronor och allt som allt för över 2000kronor. Jag är väldigt nöjd med marknaden.

Vi hade snö men nu har det regnat bort och det är deprimerande att titta ut så jag tittar på tvn och datorn istället :D

Inga kommentarer: