20 december 2009

Olalala

Sitter idag på jobbet :D
I fredags precis innan vi skulle gå ut så ringde Björkhem och undrade om jag kunde jobba dagen efter (lördag) 7-21, självklart tackade jag ja och gick iväg på krogen.
Kom hem efter klockan två och klev upp klockan sex.
Kan berätta för alla att jag inte drack mig full utan lagom. Vi var inte på fest humör men ville fira Bettan eftersom hon nu är färdig undersköterska. :D

Eftersom det fortfarande är en sjuk person som inte kan jobba så fick jag jobba idag också (söndag) 8-2030, härligt...
Satt nu på rasten och skrev på min uppgift då jag upptäckte att jag hade internet. Så antingen har Björkhem trådlöst eller så har jag nu lånat internet ifrån någon privatperson. Tur för mig, synd om dig.

Idag fyller pappa 53 år och jag hoppas på fika när jag kommer hem, pappa öppnade sina presenter i morse innan jag for på jobbet, tack.

Sonja kommer hem idag också. Mycket händer nu i helgen.

OBS!! Glöm inte att se skidor och skidskytte... Jag ser det alltid oavsett vad jag gör nästa.

Inga kommentarer: