14 december 2009

Jessica 20 år 091214

Sitter nu hemma hos mor och far igen. Måste väll säga att jag är hemma hos mig själv också eftersom jag bor hemma igen.
Kom hem ifrån umeå med tre fulla kartonger, en sopsäck och en ikea-väska. Får inte glömma en Kent också.
Fasiken va mycke saker man kan dra på sig under 1,5 år. Tycker synd om Jesper och Maria som har betydligt mer än mig där. Björns saker rymms kanske i stor väska.

Ikväll blir det julfika (knytkalas) hos emelie och roger (roger är inte inbjuden) och jag har bakat fruktkaka. Hoppas att det är mycket hemmabakt för att då ligger det verkligen svett och tårar bakom kakan.

Mindre än en vecka till jag får träffa Jesper igen, han kommer kanske hem den 18:e eller tidigare. Hoppas på det senare.

Grattis till Jessica som fyller 20 år idag..
Synd att hon är i AUS men får fira när hon äntligen kommer hem.

1 kommentar:

Anonym sa...

Allt beror på hur vi ligger till på skolan. Men hoppas själv på att ja kommer hem på torsdag. JS