12 december 2009

Viva La France

Igår fick jag låna min fars Volvo för att resa upp till Umeå.
Kom upp vid lunch och Kent blev så glad att se mig att han blev tvungen att bli rastad :D
Maria kom hem någon timme senare, hon hade gjort en tenta, verkade inte gått så bra.
Björn kom och for senare under dagen.

Jag hade min "fin" tunika och tights på sittningen och såg underbar ut med en liten rockerstil i håret.
Kvällen var jätte bra och många intressanta samtal men ingen bilsprängning blev det för bilen själv dog. Killarna ska försöka få igång den senare i veckan men jag har valt att inte satsa pengar i det.

Ja, idag så har vi växlat in alla små pengar och pantat sittningensölburkar (67kr).
Maria har effektiviteten själv, spinning, promis, lussekatter, vörtbröd och tv.

Måste Gratulera Frankrike idag till framgångarna på skidskyttet och längdskidorna.

Inga kommentarer: