31 december 2009

Nyårsafton

Sitter nu klar att fara till jobbet.
Jag vet, varför vill jag jobba nyårsafton när man kan festa? För att jag tycker det är roligt och givande att jobba även om det kan kännas lite drygt just nu men det gör inget.

Efter jobbet ska jag och min Cola till Elin och fira det nya året i Gideå. Lära känna nytt folk under en lugn fest, kan de bli bättre?
På grund av kylan så blir de inte den lilla svarta utan en kjol med linne istället, ser fortfarande snygg ut.

Imorgon fyller mamma år och tur nog har man köpt present i tid, tänk om man kommit på det nu, panik skulle man få eftersom alla affärer är stängda både i dag och speciellt imorgon.

Men ikväll ska vi tänka på min syster som sitter ensamen i Orsa och min andra syster som sitter hemma med hund och föräldrar. :)

OBS!! Tour de Ski imorgon 15:35 på SVT1 OBS!!

2 kommentarer:

sonja sa...

Hoppas verkligen att inget tyckte synd om mig på nyårsafton. Eller Maria. Jag var i alla fall ledig.

Som svar på ditt inlägg så är det bara komma så pumpar jag madrassen. Är sugen att åka slalom med någon :-)

Ett år i Björnsjö sa...

Vill du ha sällskap i slalombacken så kan vi skjutsa ner emma. Gott nytt år förresten.