10 januari 2010

tv, skidor och plugg

Ja det har varit mitt liv under dagarna som flytit förbi sedan nyåret.
Jag har mest suttit och sett på Tour de Ski och sett på skidskytte.
Alla svenskar kan vara stolt över de prestationer som skidåkarna och skyttarna gör.

Annars så har Maria och Jesper farit upp till Umeå igen och jag ska väll fara upp också men det vet jag först på tisdag.

Skickat in alla uppgifter som skrevs under uppehållet och nu är det endast ett prov kvar på kursen. Godkänt är jag 100 % säker på....
På tisdag börjar en ny kurs och på den ska man ut på praktik (spännande :D) och därför kan jag inte göra planer för framtiden. :p

Idag har vi städat bort julen i huset och dammsugit hela huset också.
Jag har även sorterat i mina kartonger och burit bort dem så nu ser mitt rum ganska rent ut.

2 kommentarer:

sonja sa...

här i orsa har det också varit fullt upp i tv-soffan

Jens sa...

Även i Kasa :-)