21 januari 2010

23 och 1 år

Ja idag så firar vi två killar som fyller år. Jesper fyller 23 år och Kent fyller 1 år.
Hans mamma har nyss gett honom en leksak, en repknut, som är lika stor som hunden själv. Men Kent lyckas ändå att slänga den fram och tillbaka över golvet.

Jesper har fått en slickepott, visp, två filtar och en iskross.
Men han leker inte lika aktivt med sina presenter. Han testade iskrossen och såg väldigt glad ut.

Idag så har jag läst om kontraktioner och förstoppning medan Kent sovit. Sedan for jag till skolan där Jesper och jag åt lunch tillsammans.
Mer om födelsedagarna kommer senare.

7 kommentarer:

Jesper sa...

Ja ha ju inte lika mycke energi som kent. Ja sover ju inte på dagarna.

Jens sa...

Jesper! Man har ju hört att du är en jäkel! på att blanda drinkar. Kanske man får erfara någon gång :-)
Grattis förresten!

Jesper sa...

Tack Jens. Vart kan du ha hört det kan man undra?

Jens sa...

Tror det var när jag fick höra att du skulle få en iskross. på den vägen var det.

sonja sa...

Inte har jag heller fått smaka nån drink än men det kommer väl... Nu när du har både slickepott och kross :-)

Jesper sa...

Kom förbi på ett besök i mitt nya rum så kan ni få smaka om ni vill.

Sofia sa...

oj vad det var snack om drinkar här.. Är det allt ni tänker på??