19 januari 2010

Godkänt

Idag fick jag ett samtal ifrån Komvux, det var min lärare i Medicinsk Grundkurs.
Jag hade VG på uppgifterna som skickades in innan jul.
Efter jul och nyår gick det sämre. Jag hamnde efter i tidsplaneringen och fick stressa med de sista uppgifterna.
Detta märktes när jag fick tillbaka dem. Jag hade missat en hel del i uppgifterna.
Eftersom tiden för kursen gått ut så räcknas inte provet som ingår utan jag fick betyg utan provet.
Jag anser att detta inte är mitt fel för jag ville göra provet innan kurstiden gått ut men läraren hade ledigt just då. Vilket även bidrog till att jag inte kan komplitera uppgifterna där jag missade.

Ja ett godkänt är ett godkänt men inte det betyg som jag vill ha men får vara nöjd med det. Måste inse att mina uppgifter inte var i högre standard.

Har bestämt mig att göra provet på måndag ändå för att se hur mycket jag kan. Det kan inte påverka betyget men mitt sinne.

Inga kommentarer: