27 januari 2010

Snöstorm

Det började i natt med vinden som blåste runt.
Imorse så hade snön gjort vinden sällskap.
Skit väder men andra ord. Tänker inte gå ut förän jag ska på träningen.

Igår var jag duktigt. Skulle springa för att träna bort träningsvärken sedan i söndags. Efter 4 km och flexibelövningar så har jag ondare i låren än innan.
Hoppas på att träningen idag ska ta bort lite av värken men tror att det bli värre ändå.

Har även sökt mer jobb på Björkhem, bad om att få inskolning på alla avdelningar så att jag kan jobbar på alla istället för bara en avdelning som nu.
Ska även ringa hemtjänsten i Husum nästa veckan. Kan inte söka för mycke jobb under en vecka. Hoppas även att jag får veta vart jag har praktik så jag kan få i en fot även där.

Mer som hänt under natten?
Neee...

1 kommentar:

Kasabo (skulle kunna vara jens) sa...

kul med snön :-) Blir mycket skidåkning framöver och spår i D-mark. jobbigt dock att det blåser så mycket.