29 januari 2010

Snö och åter snö

Vart jag än tittar så är allt jag se snö..
Vitt vitt och åter vitt.
Det är tur man inte är snöblind iallafall.

Ikväll så blir det utgång, vart vet jag inte än.
Men förfest hos Stina och Daniel och taxi in till stan.

Blir svarta tights, färgglad tunika (påfågel färger) och guld örhängen. Inget halsband och håret ska ruffsas till lite men lämnas mest neutralt.

Har redan lagt fram kläderna inför Umeå resan imorgon, med den risken att jag är väldigt trött så tycker jag det var en smart idé.

Ja men idag har pappa och jag packat volvon med Marias saker och pulsat i snön för att hämta allt. Dammsugat gjorde pappa medans jag strök bort tvätten och Mamma hängde en maskin och startade en till.
Effektiva dagen alltså hemma hos familjen Svensson

1 kommentar:

Jesper sa...

Inte enda stället det är effektivt.
Är snart bara golven kvar att ta.