26 januari 2010

Home sweet snow

Ja nu är jag hemma igen.
Känns som om jag reser fram och tillbaka, Umeå-Husum-Umeå-Husum osv.
Men snart är det slut på det.
På Lördag är det flyttstädning och sen så måste jag sova hos syster på golvet eller hos Jesper i hans rum.
Men tror jag väljer Maria före Jesper nästan.
Köket i hans korridor är bland det värsta jag sett i verkligeheten, på tv räknas inte...

Skickade nyss in mina första tre uppgifter på nya kursen idag och igår så gjorde jag provet för förra kursen.
Fick "MVG" men hon ändrar ändå inte betyget. SKit det samma, jag orkar inte bry mig, godkänt är bra det också även om det inte är mitt mål men jag klarade den iaf.

Positiva tankar är det jag fokuserar på efter att läst min systers blogg, http://sonja-s.blogspot.com/

3 kommentarer:

Jesper sa...

Du ska väl inte sova i köket?
Finns ju gott om plats hos mej.

Sofia sa...

jag ska väll äta frukost?

Jesper sa...

Kan ätas på rummet, jag serverar.