11 januari 2010

Kom och ta med alla du känner

Fest 30/1. Before Ski

Vi vill rädda skidspåret i Dombäcksmark, Husum ifrån att försvinna.
Genom denna fest vill Vi Unga kunna investera i en skoter som skulle fortsätta jobbet att dra spår.

Detta spår används av många vasaloppsåkare, hundägare och motionärer under vintertiden.

Festen kostar 200 kr
Då ingår Mat och dans, bandet som spelar är Rockorkestern.
Pengarna går oavkortat till skidspåret.

Allt börjar 19:30.
Orkestern slutar spela vid 01:00

Lokalen för festen är Treklövern Västanå/Eldsmark

Sista anmälan 24/1

5 kommentarer:

Jens sa...

rädda spåret, låter drastiskt! det har inte precis varit i fara. det har bara inte varit någon som gjort det efter min morfar slutade. på grund av snöbrist och ork.

Sofia sa...

precis.. och det är Vi Unga som har ansvar för spåret... utan spår ingen tävling..
Ingen skoter inge spår... Ingen gör något och därför finns det risk att spåret försvinner. Tror du inte att jag vet att ingen har gjort något sedan Birger blev dålig?

Jens sa...

nej det sa jag aldrig, och nej jag försöker inte lära dig något. bara skrev det som ett faktum att det inte har funnits något spår för att det har varit dåliga vintrar OSV.

Anonym sa...

HÅLLER MED JENS !!!!I brist på det spåret står det er tusen bi...

Jens sa...

mä!! jag har ju inte sagt nå dåligt!!