10 mars 2009

En bra vecka?

För att min äldre syster i Gotland ska få ta del av mitt Otroligt roliga liv så ska jag blogga oftare.

Idag har jag fått lära mig att grupparbete kan vara en bra arbetssätt genom en två timmar lång föreläsning om, just de, grupparbeten.

För att Maria inte ska skämmas över jag och min vän Malin fick vi lov att gå ner på stan i blåsten. Ja Sonja du läste rätt, vi gick ner .-D
Jag köpte en färgglad tröja på H&M och ett par turkosa armband. Kan lägga in en bild imorgon. 
Malin shoppade loss genom ett par väldigt rosa benvärmare och rosa armband och ett rosadiadem. Tror att vi tolkade färg och form som 80-tal men var valfri tolkning.

Ikväll har jag läst om att kvinnor som är offentliga är prostituerade. :-S
Knas men så var det på 1800-talet.

Nu ska jag sova och fundera på vad kriminalitet är(?)

Inga kommentarer: