17 februari 2011

14 dagar kvar.....

Just nu är jag ledig två dagar, eller igår och idag.
Och har absolut inget att göra.
Stökar mest omkring och plockar bort och plockar fram saker.

Men igår så var vi i Alvesta och hämta hem våran nya soffa :D
Bild på den kommer sen när alla nya kartonger är borta.
Och den gamla vita soffan gav vi till Jespers kompis Mikael som flyttar hit till Växjö imorgonbitti.
Skoj skoj med en person som man känner :)

Idag ska jag sätta ihop grillen nu när Växjö endst har 14 dagar kvar till våren medan Örnsköldsvik har 48 dagar kvar och Mora har 40 dagar. (enligt Aftonbladet och SMHI)
Och jag ska vakuumpacka min vargfäll. Kommer nog ångra mig ikväll men får ta filten istället och kanske ett täcke.

Och jag har tagit ett beslut: Blir inget nytt soffbord. Det röda passar perfekt till soffan.


Inga kommentarer: