1 februari 2011

No: 1

Igår så var jag på min första någonsin arbetsintervju.
Var pirrigt i bilen men det försvann då jag nästan inte hittade dit p.g.a GPSen visade fel och jag var på fel sidan byn. Som att hitta treklövern i Kasamark.
Men intervjun gick bra, fick en svår fråga.
"Hur skulle du beskriva dig själv?"

Hon ska höra av sig sen i veckan.

När jag kom tillbaka in i Växjö så gick eftermiddagen åt att sortera kablar och kasta kartonger och annat skoj.

När Jesper kom hem så for vi till Alvesta för att TITTA på soffor. Detta gick så bra att Jesper beställde en soffa.
Sen hemma i lgh så mätte vi upp hur stor den komma vara så ångrar han sig.
Skoj skoj. :D
Tur att den inte är betald. Men det är hans sköte barn precis som min sovrumslampa är mitt.

Idag ska jag städa lite till och cykla runt samhället så jag kan orientera mig lite mera.

1 kommentar:

Ullis sa...

Knäpp bilder ute också! :)