25 februari 2011

tis-fre

I tisdags fyllde jag år och jag fick en mysig dag,
började med frukost på sängen och paket. Och sedan film och paket i soffan medan jesper for på jobbet.
Sen blev det tårtbakning och slutade med ett glas vin och ett varmt bad.
Jesper lagade middagen och sedan kom Olsson på middag, tårta och wii.
Kan kännas skrytsamt att räkna upp presenterna men har fått förfrågan.
Pengar, presentkort, balansboll, smyckesskrin, slikepott, blommor, choklad, byxor, pepparkvarn och en disktrasa.

Sedan har jag spenderat dagarna på jobbet 7-16, ons-fre och sön denna vecka.
Är ganska trött och less just nu,
För vi har spelat Bowling med Olsson ikväll och jag vann med 2 spel av 3. och Jesper förlorade alla tre gångerna, kanska stort.
Medan killarna for på krogen för en öl så cyklade jag hem för en lugn kväll innan imorgonbitti då jag ska på Yoga.

Nu ska jag göra te och äta vindruvor.

Inga kommentarer: