8 februari 2011

Shoppa mera!!

Idag har jag fått göra saker själv men de hanterar mig lite som en praktikant. Känns inte som om jag blir anställd på måndag.
På tal om det så har jag inte fått något schema. Detta för att de inte gjort dem ännu. Pga att det är nytt som gäller eftersom de omorganiserar hela sjukhemmet och hemtjänsten. Alla får nya scheman.

Men då man har sina egna byxor på sig så har jag blivit beviljad en shopping tur av min börs.
Resultatet blev två par jeans på halva priset. Vilket blev en summa som jag ändå inte skulle köpt jeans för innan men nu är de typ kris.
Och tre enfärgade t-shirts då mina andra tydligen alla har hål i sig ( fler än fyra hål!!). Upptäckte idag att den jag hade på mig var hål i på sidan.

Ikväll blir de mys för jobbar kväll imorgon.

Inga kommentarer: