21 februari 2011

The day before christmas.

Ne skämtar bara. Länge till julen iår.
Imorgon fyller jag 22 år, den 22/2 :)
Har fått många paket och brev hemmifrån
Både mormor, Kerstin, Orsa och jag tror Bettan har skickat med posten.
Det är paketen som kommit fram än så länge. Kanske kommer imorgon.
.
Jag har försökt att inte klämma och känna och lyckas utmärkt med det.
.
Idag har jag varit ledig så har tvättat, strukit och lagat mat och diskat och sett väldigt mycke tv.
Imorgon ska jag baka devils choklad kaka :) är ledig tur nog imorn.
.
Just ja har sett filmen Love and other drugs. Otroligt bra, både skrattade och grät. Sen fick vi kompensera allt sex som va i filmen med lite animerat. Legend of the guardien owl of gahoo. :) rolig och många söta ugglor. Bara skratt till den filmen.
.
Ne dax att sova. Annars vaknar jag för sent.
Present öppning klockan 0823.

1 kommentar:

sonja sa...

jepp, 8.23 ska det vara :-)